domingo, 26 de septiembre de 2010

Hyde Park

MOLT DIVERTIT!!! Amb la meva familia comparteix moltes coses, aficions, gustos, modes de veure el món, ganes d’aprendre i 21 anys de la meva vida. Com anava a ser un cap de setmana a Londres amb ells? Divertit i magnífic, no hi havia dubte.
 El seu vol arribava el divendres per la vesprada i com que a més es va retrasar, quan vaig eixir de l’hotel tenia que fer temps d’alguna manera. I me’n vaig anar a passejar a Hyde Park. La veritat es que ma mare té raó, de les coses més boniques que té aquest pais és la verdor dels arbres, la vegatació i per tant, els seus meravellosos parcs. Bé, allí em vaig sentar en un banquet a llegir una estona, estava molt queta i quan em vaig adonar, havia fet un amic. Un esquirol estava a dos pases observant cada un dels meus moviments. Vaig traure les galletes de la bossa i vam berenar junts. No pareix que estos animalets tinguen ninguna por dels turistes, deuen estar molt acostumats a ser el centre d’atenció de moltes fotografíes. Però ací no acaba tot. L’esquirol se’n va anar corrent assustat, no sabia perqué, fins que vaig alçar el cap i vaig veure dos xic i una xica amb una cámera de televisió i un micrófon. Eren estudiants de comuncació realitzant el projecte de final de carrera. Em demanaven veure un video que portaven en el ipod i comentar el que em pareixia davant de la cámara, per supost en anglés. Jo no sé que faig que sempre acabe embolicada en alguna cosa. Vaig recordar els treballs de la universitat i lo complicat que resulta de vegades que la gent li parle al micrófon de la radio o davant una cámera. Així que no podia negar-me, jo també passe per ahí.
Després de passejar una bona estona pel parc, que es una passada i molt gran, em vaig dirigir a Victoria Station, punt d’encontre amb la familia. I ahí va començar el cap de setmana.

No hay comentarios:

Publicar un comentario