domingo, 26 de septiembre de 2010

Family weekend



El dissabte, acomplint els desitjos del meu germà, varem anar a pujar a la noria, London Eye. Sols varem tindre el petit inconvenient de que la linea que haviem d’agafar des de l’hotel fins al centre, estava tancada per ser dissabte, ja se sap, reparacions els caps de setmana. Un taxi, no va quedar més remei. Però la resta del dia va estar molt bé. Varem anar a visitar els principals atractius turistics, tampoc teniem massa temps en dos dies. London Eye, Big Ben, Buckinham Palace i St Jame’s Park. Per la vesprada varem anar a Harrods, la veritat és tant gran que per lo vist jo m’havia deixat alguna cosa per veure sense saber-ho. I vaig repetir al lloc del sushi, sabia que al meu germà Jordi li tena que agradar. Es va fer un fart! I per a completar el dia, varem anar a Abbey Road, on es troben els estudis de grabació on el Beatles grabaven els seus discs i on es varen fer la famosa foto creuant el pas de peatons. I nosaltres no podiem anar-se’n d’allí sense imitar-los. Va ser divertit passar varies vegades per a conseguir la foto perfecta. Com dic, estes coses, que millor comparti-les amb la teva familia?
 I bé, hui diumenge hem anat al Natral History Museum, un dels museus que més m’agraden. Pots trobar des de dinosaures hasta un simulador d’un terratremol. Mamífers, plantes, aus, ambifis, terratremols, volcans, fenomens atmosferics, futur de la terra amb la contaminació, etc etc etc. Pots passar hores i hores aprenent. I els insectes disecats, la veritat tenen el seu encant, sobre tot les papallones, no cal dir que són la meva passió.
 El Gatwick Express esperava a la family, així que Victoria Station també ha sigut el punt de separació. Ha sigut un molt bon cap de setmana, una sort tindre aquesta familia. Com que és la meva última setmana a Londres, aniré a visitar alguns llocs que em queden pendents en la llista quan acabe de treballar per les vesprades. Vaig contant-vos. Promet penjar l' album de fotos d'este cap de setmana en breu, quan Jordi em passe les seves fotos. ;)

Fins prompte!

No hay comentarios:

Publicar un comentario