domingo, 3 de octubre de 2010

Bye bye London

Demà de matí me d’alçar a les 5’30 perque el taxi que he hagut de contratar passa a per mi a les 6’15, així que esta entrada será breu. Sols dir que aquesta ha sigut una de les millors experiencies que he tingut, m’atrevix a dir, en la meva vida. Sortir de casa sola sempre ajuda a madurar, a entendre el món que et rodeja i per tant a creixer com a persona. Pense que jo continuament busque això i per este motiu em senc ara plena de vida. Sempre ho he dit: A mi m’agrada menjar-me el món, i cadascú té la seva manera de fer-ho, jo en trobe moltes esta sens dubte ha sigut molt acertada. Gràcies a tot aquell que ha seguit les meves aventures, així no m’he sentit sola en cap moment. Ha sigt un plaer escriure per a vosaltres. Com a despedida vos deixe la meva última foto a Londres. Ann i jo en la porta de la cuina, lloc de les numeroses converses que hem tingut. (Encara que ninguna de les dos ixim gens afavorides...deu ser la llum, jajaj)
Estic segura que algún dia ens tornarem a veure. Alguna cosa m’ho diu.
Fins sempre!

No hay comentarios:

Publicar un comentario